جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی

جشنواره‌ای حرفه‌ای برای رقابت اهالی رسانه ـ نسخه آزمایشی
http://bayanbox.ir/info/3359381106687848957/1604741316185

جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی

جشنواره‌ای حرفه‌ای برای رقابت اهالی رسانه ـ نسخه آزمایشی

جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی
طبقه بندی موضوعی

قائم مقام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: شناسایی استعدادهای جدید در حوزه رسانه و پرورش الگو برای آنان، می‌تواند دستاورد بزرگی برای جشنواره ابوذر باشد.

 

به گزارش روابط عمومی جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی، یوسف امینی در دیدار اعضای شورای سیاست‌گذاری سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی با شهردار مشهد، با بیان این‌که جایگاه مطبوعات در خراسان و مشهد سابقه‌ای دیرینه دارد، اظهار کرد: مطبوعات استان همواره در سطح ملی تأثیرگذار بوده‌اند.

وی، خراسانی‌ها را پیشگامان عرصه روزنامه‌نگاری حرفه‌ای دانست و ادامه داد: این پیشگامی در کشور حفظ شده به‌طوری که روزنامه‌های سه‌گانه مشهد در رتبه بندی‌های کشوری، جزو مؤثرترین رسانه‌ها به‌شمار می‌روند.

قائم مقام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: جشنواره‌های رسانه‌ای در استان باید متفاوت از کشور باشد که این تفاوت در جشنواره ابوذر به خوبی دیده شد.

وی به موضوعات اعلام شده در فراخوان جشنواره نیز اشاره کرد و گفت: موضوع شهر و شهروندی، موضوعی است  که می‌تواند به‌طور مشترک بین مدیریت شهری و رسانه‌ها پی گرفته شود.

امینی، برگزاری جشنواره‌های این چنینی را عاملی برای بروز و ظهور نگاه‌های جدید در رسانه دانست و یادآور شد: شناسایی استعدادهای جدید در حوزه رسانه و پرورش الگو برای آنان، می‌تواند دستاورد بزرگی برای جشنواره ابوذر باشد.

انتهای پیام/

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی