جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی

جشنواره‌ای حرفه‌ای برای رقابت اهالی رسانه ـ نسخه آزمایشی
http://bayanbox.ir/info/3359381106687848957/1604741316185

جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی

جشنواره‌ای حرفه‌ای برای رقابت اهالی رسانه ـ نسخه آزمایشی

جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی
طبقه بندی موضوعی

 

در این دوره جشنواره، 3357 اثر ثبت شد که نسبت به دوره چهارم، بیش از 40 درصد رشد داشته است.

 

به گزارش روابط عمومی جشنواره ابوذر خراسان رضوی، عباس محمدیان در خصوص برگزاری مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان این دوره جشنواره، اظهار کرد: همانطور که پیش‌بینی می‌شد، اهالی رسانه استان، استقبال خوبی از پنجمین دوره برگزاری جشنواره ابوذر در خراسان رضوی داشتند.

 

وی با بیان این‌که تعداد آثار ارسالی در این دوره، رشد قابل توجهی داشت، ادامه داد: حجم آثار ارسالی به اندازه‌ای بود که تا چند روز پس از پایان مهلت ارسال آثار، دبیرخانه مشغول ثبت آثار دریافتی و دسته‌بندی آن‌ها بود.

 

دبیر شورای سیاستگزاری پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در این دوره جشنواره، 3357 اثر ثبت شد که نسبت به دوره چهارم، بیش از 40 درصد رشد داشته است.

 

وی به برگزاری مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان جشنواره پنجم اشاره کرد و گفت: برنامه‌ریزی اولیه برای برگزاری اختتامیه جشنواره در اسفندماه 99 بود که با بررسی شرایط مشهد و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری این مراسم، شورای سیاستگزاری جشنواره تصمیم گرفت اختتامیه را در فروردین ماه 1400برگزار کند.

 

محمدیان افزود: تمام پیش‌بینی‌ها برای برگزاری مراسم اختتامیه به شکل حضوری و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی انجام شده تا تجلیل از برگزیدگان جشنواره به بهترین شکل که در شأن اصحاب رسانه استان باشد، انجام بگیرد.

 

 

نظرات (۱)

فروردین تموم شد جشنواره چی شد بزرگواران؟!!!!

لطفا تا تاریخ دقیق مشخص نشده وعده ندید که این ماه و اون ماه.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی