جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی

جشنواره‌ای حرفه‌ای برای رقابت اهالی رسانه ـ نسخه آزمایشی
http://bayanbox.ir/info/3359381106687848957/1604741316185

جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی

جشنواره‌ای حرفه‌ای برای رقابت اهالی رسانه ـ نسخه آزمایشی

جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی
طبقه بندی موضوعی

 

دبیر پنجمین جشنواره ابوذر خراسان رضوی گفت: خوشبختانه شاهد استقبال خوبی از سوی اهالی رسانه خراسان رضوی بودیم که تا به امروز، بالغ بر هزار و 180 اثر در قالب‌های ده‌گانه اعلام شده، در دبیرخانه دریافت و ثبت شده است.

 

 

به گزارش روابط عمومی جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی، عباس محمدیان در خصوص وضعیت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره، اظهار کرد: در سال اخیر، جریان زندگی اجتماعی تغییرات زیادی به خود دید و این سبب شد تا در برگزاری رویدادهای مختلف نیز دگرگونی‌هایی ایجاد شود.

 

وی ادامه داد: پس از شیوع ویروس کرونا در کشور و ایجاد محدودیت‌های لازم برای جلوگیری از گسترش آن در جامعه، بحث برای برگزاری یا به تعویق انداختن برگزاری این جشنواره نیز مطرح شد که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، تصمیم به برگزاری پنجمین جشنواره ابوذر خراسان رضوی در سال جاری گرفته شد.

 

دبیر پنجمین جشنواره ابوذر خراسان رضوی با بیان این‌که سلامت جامعه رسانه استان، اولویت ما در برگزاری این جشنواره بود، گفت: تمهیدات لازم برای اجرای مرحله آخر جشنواره پنجم که برگزاری اختتامیه و اهدای جوایز است، دیده شده است.

 

وی به استقبال خانواده رسانه استان از جشنواره پنجم اشاره و خاطرنشان کرد: خوشبختانه در سال جاری و به گستردگی موضوعات اعلام شده، شاهد استقبال خوبی از سوی اهالی رسانه خراسان رضوی بودیم که تا به امروز، بالغ بر هزار و 180 اثر در قالب‌های ده‌گانه اعلام شده، در دبیرخانه ثبت شده است.

 

محمدیان با بیان این‌که دبیرخانه در روزهای پایانی ارسال آثار، با تمام توان مشغول دریافت و ثبت آثار ارسالی است، اضافه کرد: از شرکت‌کنندگان درخواست داریم آثار خود را با دقت در فرم‌های ارسال ثبت و ارسال کنند تا روند دریافت آثار با کندی مواجه نشود.

 

وی یادآور شد: متأسفانه سامانه ایمیل دریافت آثار با مشکل مواجه شده و امکان دریافت اثر از این طریق فراهم نیست، ضمن عذرخواهی بابت بروز این نقص، از شرکت‌کنندگان عزیز درخواست می‌کنیم آثار خود را تنها از طریق شناسه دبیرخانه جشنواره به نشانی @aboozarfestival در پیام‌رسان‌ها، ارسال کنند.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی