جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی

جشنواره‌ای حرفه‌ای برای رقابت اهالی رسانه ـ نسخه آزمایشی
http://bayanbox.ir/info/3359381106687848957/1604741316185

جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی

جشنواره‌ای حرفه‌ای برای رقابت اهالی رسانه ـ نسخه آزمایشی

جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی
طبقه بندی موضوعی

مسؤول بسیج رسانه خراسان رضوی از احتمال حضور وزیر ارشاد در مراسم اختتامیه چهارمین دوره جشنواره ابوذر این استان خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی، عباس محمدیان در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس اظهار کرد: چهارمین جشنواره ابوذر با هدف معرفی استعدادهای جدید و نخبگان رسانه با شعار فراجناحی از همه ظرفیت‌های رسانه‌ای این استان در راستای به خدمت گرفتن گفتمان رهبری و انقلاب در 5 موضوع و قالب‌های مختلف در سال جاری برگزار می‌شود.

مسؤول بسیج رسانه خراسان رضوی با تأکید بر اینکه چهارمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر در 5 محور برگزار می‌شود، اضافه کرد: عزم ملی برای تحقق گام دوم، زیارت، فرهنگ میزبانی و فرهنگ شهروندی، رونق تولید، پیشرفت اقتصادی و مشارکت سیاسی و آسیب‌های اجتماعی از جمله این محورها محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای می‌توانند آثار خود را در قالب‌های یادداشت، مصاحبه، گزارش، انیمیشن، عکس و خبر به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند، شرایط را به‌گونه‌ای در نظر گرفتیم که اصحاب رسانه برای شرکت در این جشنواره هیچ‌گونه محدودیتی نداشته باشند.

محمدیان مبنای فعالیت شورای سیاست‌گذاری این جشنواره را همکاری همه مدیران و اصحاب رسانه دانست و یادآور شد: همه رسانه‌ها فارغ از گرایش‌های سیاسی به این جشنواره اعتماد کرده‌اند و این اعتماد وظیفه دبیرخانه این جشنواره را سنگین‌تر می‌کند.

مسؤول بسیج رسانه خراسان رضوی از احتمال حضور وزیر ارشاد در مراسم اختتامیه چهارمین دوره جشنواره ابوذر این استان خبر داد و گفت: این موضوع یکی از ویژگی‌های خاص این جشنواره محسوب می‌شود.

وی سطح رقابت در این جشنواره را بالا و بسیار حرفه‌ای دانست و متذکر شد: مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا آذرماه سال جاری است.

فراخوان چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی تیرماه سال جاری اعلام شد که علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر، نحوه ارسال آثار، شرکت در جشنواره و اطلاع از آخرین اخبار دوره چهارم جشنواره ابوذر در استان به کانال اطلاع‌رسانی در پیام‌رسان‌ها به نشانی @Aboozarfestivalkh و پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره به نشانی Aboozarfestival.com، مراجعه کنند.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی